Для людей
з порушенням зору

    Громадянам та громадськості    Гаряча телефонна лінія
Версiя для друку


Гаряча телефонна лінія

Гаряча телефонна лінія

Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України 

 

Відповідно до статті 5 Закону України "Про звернення громадян", доручень Кабінету Міністрів від 10.08.2015 № 31620/2/1-15 та від 19.10.2017 № 8994/0/2-17, з метою сприяння забезпеченню координації дій державних органів з питань захисту прав інвесторів, посилення протидії незаконному поглинанню та захопленню підприємств, порушення земельного законодавства та з метою реагування на звернення громадян в Міністерстві працює телефонна «гаряча лінія»  з обов’язковим оформленням карток реєстрації звернень громадян.

Сектор запобігання та виявлення корупції

Якщо Вам стали відомі факти порушення норм антикорупційного законодавства в Міністерстві розвитку громад, територій та інфраструктури України, або в підприємствах, установах чи організаціях, що належать до сфери управління МІУ, а саме:

  • отримання посадовцем неправомірної вигоди (хабар, подарунок, якісь преференції тощо),
  • використання посадовцем будь-якого державного чи комунального майна, або коштів в приватних інтересах,
  • конфлікт інтересів,
  • порушення обмеження спільної роботи близьких осіб,
  • недотримання обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності,
  • порушення правил етичної поведінки,
  • неподання, або подання неправдивої декларації особою, яка зобов’язана декларувати свої доходи і видатки,
  • надання керівництвом незаконних доручень,

Або будь-які інші неправомірні діяння в антикорупційній сфері, Ви маєте змогу повідомити на «гарячу лінію» за телефоном: (044) 351-48-00 або на адресу: stopcor@mtu.gov.ua

 

Управління документального забезпечення

Реалізація закону України "Про звернення громадян", закону України "Про доступ до публічної інформації", що регламентують реалізацію громадянами, свого конституційного права на звернення та отримання публічної інформації. 

Здійснення реєстрації та своєчасне і якісне опрацювання звернень громадян та запитів на публічну інформацію, які надходять до Міністерства, внесення документів та резолюцій на звернення та запити на публічну інформацію в автоматизовану систему обліку.

Організовує  своєчасний і якісний розгляд звернень громадян, розробляє за результатами аналізу даної роботи рішення, які виносяться на розгляд керівництва.

Кожен громадянин може залишити своє звернення або отримати інформацію щодо зазначених питань на «гарячу лінію» за телефоном: (044) 351-40-35  або на адресу: miu@mtu.gov.ua

 
Проведення гарячої телефонної лінії керівництвом Міністерстві
 
Кожен громадянин може звернутися щовівторка з 14:00 до 16:00 для отримання інформації щодо зазначених питань на «гарячу лінію» за телефоном: (044) 351-48-01  або на адресу: miu@mtu.gov.ua
 
 

Указ Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»

Постанова Кабінету Міністрів України  від 14 квітня 1997 р. № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях не залежно від форм власності, в засобах масової інформації»

 НАКАЗ Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 20 червня 2023 року № 514 «Про затвердження Порядку розгляду звернень громадян у Міністерстві розвитку громад, територій та інфраструктури України»