Міністерство інфраструктури України


Всі спекуляції щодо приходу/неприходу Ryanair в Україну – це спроби одного національного авіаперевізника зберегти своє монопольне становище на ринку, - Володимир Омелян

6 Червня 2017, 15:00

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час брифінгу, присвяченому інфраструктурній готовності України до безвізового режиму з ЄС, наголосив, що всі спекуляції щодо приходу/неприходу Ryanair в Україну – це спроби одного національного авіаперевізника зберегти своє монопольне положення на ринку, заробляючи надприбутки на українських громадянах.

«Більша частина бюджетних перевізників, які працюють в Україні, здійснює рейси в напрямку країн Близького Сходу, проте найбільший попит є у перевезеннях бюджетними перевізниками до країн ЄС. Рейси сполученням Україна – країни ЄС здійснюють авіакомпанії, які не є лоукост-перевізниками. Ціна на квитки є зависокими для більшості населення України. Саме тому Міністерство залучає провідні європейські лоукост-компанії до України. Так, авіакомпанія Ryanair оголосила про початок рейсів за напрямками: Київ: Ейндховен, Лондон, Стокгольм, Манчестер; Львів: Ейндховен, Берлін, Краків, Вроцлав, Будапешт, Лондон, Меммінгем», - наголосив Володимир Омелян.

«Разом з тим, всі спекуляції щодо приходу/неприходу Ryanair в Україну – це спроби одного національного авіаперевізника зберегти своє монопольне становище на ринку, заробляючи надприбутки на українських громадянах.  Крім того, це – нахабна спроба відібрати в українців мрію стати повноправною частиною європейської спільноти. Українці мають право подорожувати до Європи за 50 євро, а не за 500. І Україна в одному кроці від цього. Міністерство інфраструктури виконало 90% роботи з залучення Ryanair в Україну. Інші 10% - за керівництвом аеропортів», - зазначив Міністр.

За його словами, якщо зі Львом проблем немає, то в Києві розгорнувся цілий блокбастер «Врятувати Нерядового Райана. «Так от: ніяких Гостомелів, Житомирів та інших не буде. Якщо Ryanair не буде літати в Київ, керівництво аеропортів в Борисполі та Жулянах мають вийти і сказати, чому. Сказати людям правду. Ще раз наголошую: в KPI, які є поставив перед новим очільником Борисполя, першим пунктом було: результативно завершити переговори з компаніями-лоукостами і забезпечити виконання ними рейсів з терміналів F або B. Міністерство очікує, що Бориспіль відкриє термінал F для лоукостів. Лоукости в Україні – це не тільки дешеве сполучення з Європою,  це – сигнал для відновлення ринку внутрішніх авіаперевезень», - наголосив Володимир Омелян.

Він додав, що Ryanair – це єдина компанія в Європі, яка показала прибуток за 2016 рік. Прибуток 1,5  млрд. євро.

«Оці всі перепитії, баталії щодо того, зайде Ryanair в Україну чи не зайде, це десь таке середнє між соромно і смішно. Для Ryanair український ринок - це 0,2 %, для нас – таке враження, що це баталія століття, в яку Ryanair не втручається, а просто дивується тому, що відбувається», - підкреслив Міністр інфраструктури України.





Адреса цієї сторінки: http://www.mtu.gov.ua/news/28758.html
При використанні матеріалів посилання на джерело - обов'язкове